четверг, 8 декабря 2011 г.

Իմ նամակը Ձմեռ պապիկին




Բարև իմ շա՜տ սիրելի ձմեռ պապ... Իմ անունն է Lalaian: Ի դեպ, ի գիտություն Ձեզ, ես 22 տարեկան եմ: Չնայած իմ տարիքին, ես այնուամենայնիվ հավատում եմ որ դու կաս և գոյություն ունես իրականում, ասեմ ավելին, ես համոզված եմ, որ դու այժմ կարդում ես այս նամակը: Իմ մայրիկը շատ ջղային անձնավորություն է, նա չի թողնում որպեսզի ես քեզ նամակ գրեմ, այդ իսկ պատճառով այժմ ես նստած եմ իմ Բոմժանոցում, ուր ինձ ոչ մեկ չի գտնի, և Ձեզ եմ գրում այս նամակը: Մայրիկս ինձ թույլ է տալիս, որ դրսում զբոսնեմ մինչև գիշերվա երեքը -ը: Երբեմն պատահում է այնպես, որ ես իմ մայրիկին չեմ լսում և ջղայինացնում եմ, իսկ նա այդ պատճառով իմ վրա է նետում պատառաքաղը, ինչը թարսի նման նետելիս միշտ դիպչում է իմ ծիծիկնեին =( Մի անգամ ես էլ չդիմացա և նրան ասացի՝ « նենեիդ մայրաքաղաքը »:
Իմ հայրիկը մասնագիտությամբ metalurg է և երբ վատ տրամադրությամբ է վերադառնում տուն, նա բարձրաձայն գոռում է, «վուուուուուոշ այ համբալ»: Եւ դա դեռ հերիք չէ, ինձ միշտ ստիպում է որպեսզի սարքեմ նրա փչացած Խաշը-ը: Իսկ քանի որ ես ոչինչ չեմ կարողանում սարքել, ինձ մոտ միշտ աշխատանքի արդյունքում քաք է դուրս գալիս: Այդ ժամանակ նա էլ ավելի է բարկանում և արգելում է ինձ խաղալ իմ ամենասիրելի՝ պախկվոցի խաղն իմ ընկերների հետ: Չեք հավատա, բայց սա դեռ ամենը չէ: հայրիկս ինձ համար Ածական է հորինել, և իմ անվան՝ Lalaian-ի փոխարեն ինձ ծաղրելով անվանում է՝ Դաժանիկ: Չեք պատկերացնի թե ինչպես եմ ամեն անգամ ես վիրավորվում, երբ նա ինձ դաժանիկ է անվանում :( Մի խոսքով հարգելի Ձմեռ Պապիկ, եթե դու համբալ չես, ուրեմն համոզված եմ, որ լիովին կհասկանաս ինձ ինչպես՝ ախպերս. Հարգելի ձմեռ պապիկ, իմ՝ռաբիզ կոխիկ, խնդրում եմ քեզ, տար ինձ քեզ մոտ, իսկ եթե դա հնարավոր չէ, ապա աղաչում եմ ուղարկիր ինձ համար նվեր՝ պատառաքաղ .
Ի դեպ, քիչ էր մնում որ մոռանայի, խնդրում եմ քեզ այնպես արա, որ բոլոր իմ հարազատներն ինձ այնքան շատ սիրեն, որ հաճախակի գումար տան, որպեսզի ես դրանով գնեմ ինձ համար՝ մեքսիկայի տոմս : Սիրելի Ձմեռ Պապ, դու իմ ամենավերջին հույսն ես: Խնդրում եմ հուսախաբ չանես, և գաղտնի այցելելով մեր տուն, ամանորյա տոնածառի տակ ինձ համար կդնես՝ շան քաք  : Հարգելի Ձմեռ Պապ, հասկացիր ինձ ինչպես՝ ախպերս : Եթե դու չկարդաս այս նամակը, կամ այն քեզ չհասնի, ապա իմացիր որ ես՝ լոշիկ: Եւ միշտ հիշի՛ր, որ ես հավատում եմ քեզ՝ հոգիդ լուսավորվի...
Սիրելի Ձմեռ պապուն՝ գեղեցկուհի Lalaian

2 комментария: